Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 martie 2012

La biserica fara stirea mea

Ai mei stiu ca nu prea le am cu biserica si Dumnezeu,dar numai ca sa ma enreveze pe mine hai sa ma duca la biserica.
In Stauceni venea Preasfintitul Teofan mitropolitul Moldovei si Bucovinei sa tine o dracie de slujba.Ai mei de ce sa nu profite de asta.Vine maicamea la mine :Hai nu mergi cu noi..Eu: Unde? ,Maicamea:Ai sa vezi ...Eu :Hai fie..(de obicei merg cu ai mei in oras ca imi cumpara chestii si chestioare:))).
Cand vad ca drumul nu e cel cunoscut(bine stiam unde duce drumul ,ca pe acolo mergem la casa batraneasca de la Stefanesti) incep sa imi ridic semne de intrebare.Dupa vreo zece minute ajungem si vad puhoi de lume in fata bisericii..O intreb pe maicamea"da ce o murit popa"...La care ea :Nu ,vine Teofan..... FTW...pentru asta m-ai scos tu din casa...si ma faci sa ies afara mai tarziu?
Eu nestiind unde mergem ,imi iau geaca cu "tinte" ,ochelarii de soare,si alte accesorii...Intram noi in biserica bine dupa ce s-o milogit taicamiu sa intru,si stiti cum is babele de la tara scarboase una intreaba "De cand biserica e casa Satanei?"....Mortii tai eu is atee nu satanista baba imputita...
Si uite asa mi-au facut-o ai mei....desi degeaba incearca ei sa ma faca sa cred din nou in Dumnezeu..Nu o sa reuseasca>:)

Un comentariu:

  1. Na ... trebuia sa te pui si tu in cur la poarta bisericii si faceai si un ban, daca tot erai acolo ...

    RăspundețiȘtergere