Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 aprilie 2012

Scoala Altfel si altele

In acest articol voi aborda 2 subiecte ce s-au intamplat ieri.Mentionez acest lucru pentru faptul ca unii din voi pot intalege ca s cola este sau aduce probleme societaii.
  Am mers cu clasa la Statia meteo din Botosani,dar din lipsa de ocupatia a venit si prietenul meu si bla normal ca trebuia sa stau cu el.Nu stiu ce pastai voia colegamea de la mine dar eu nu prea am bagat-o in seama....si pentru asta seara pe messenger imi scoate ochii..
Cu aceeasi  colega m-am intalnit vreo 3-4 ore mai tarziu dar n-am salutat-o ...De fapt nu ca nu am salutat-o i-am zambit ca sa indic faptul ca am vazut-o ....Dar ea " Avai dar nu m-ai salutat"(bla bla), si pentru asta imi scoate ochii.
Si ma mai ea pe mine cu p**a mea ca nus' ce,plus ceea ce m-a deranjat foarte tare este ca se leaga de ceea ce f** eu da stai olecuta te-am f**** pe tine si nu stiu?si mi se mai pretinde a-mi fi prietena..Serios gagica? Ea crede ca is proasta ei ...sa stie ca nu  ...


Dupa povevsteala si alte chestii o sa pun ceva poze facute ieri
                                             Lipsa  ocupatiei..Eu si prietenul meu...
.

O chestiune de masurat intensitatea razelor de soare daca nu ma insel...Dar am uitat cum se cheama 


Niste monezi......


Ceva moneda cu Iulia Titi...

Si monede de pe vremea "sangerosului" Alexandru Lapusneanu
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu