Totalul afișărilor de pagină

vineri, 13 aprilie 2012

Scrisoare catre cineva drag

Multi dintre cititorii acestui articol nu isi vor da sea ma despre ce e vorba,dar asta e


              Stiu ca nu fac lucruri prea bune si greselile curg rau dar te rog de acolo de sus invata-ma ce e bine.A trecut destul timp de cand ai plecat dar stiu si cred ca ai grija de mine asa cum am avut si eu  cat ai fost in viata.
               Nu vreau eu prea multe lucruri sa ma ajuti sa se implineasca,dar vreau sa ma calauzesti in tot ce fac si sa ii luminezi pe ai mei sa isi dea seama ca nu e bine ce fac .
              Las atat scris fiindca nu imi gasesc cuvintele sa iti scriu mai multe...Dar vreau sa stii ca dupa atata timp eu inca te iubesc....
                                                                                                

                                                                                                                          Laura 

3 comentarii:

  1. Imi aduc aminte ca mie imi spuneai ca esti atee. Si totusi scrii cu certitudinea ca s-a mutat la o alta viata, mai buna. Inseamna ca ateismul tau e de ... fatada!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu am spus altceva. Abia asta e realitatea: ca ateismul tau e doar ... de impresie.
    Abia asta e ceea ce simti. Si stiu ca e din "suflet".

    RăspundețiȘtergere